Godmorgon!

Sovit gott? Jo tack. Nyss varit hos tandläkaren, gick för bra för att vara sant. Lite negativt är ju att jag har bitit av en bit av min tand när jag råkat bita på piercingen så hon ville lägga på något gojs men för det ville hon borra i den? NOWAY! :o Det kan du bara glömma lilla du. Pratade också lite på att jag skulle få slipa mina framtänder så dom blir rundare plus få bort att dom är aningen ojämna haha. awkward!

Men jaja, sitter just nu och pillar lite på en ny header. Kan inte ha samma länge, tröttnar efter andra gången jag sett den och har lite tomt på fantasi nu så hoppas den blir klar innan ikväll iallafall :)



Kommentarer
Postat av: nina

Hur får du så mycket volym på håret? ^^ Det är jättefint!

2012-02-27 @ 13:24:22
URL: http://ninskis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0