Asså Vaf*n!!

Detta är ju hemskt..Tappat bort mina rosa barbie armand, har en äcklig utväxt, min pojkvän är i stockholm, det är slaskigt väder. Life sucks sometimes. Meen man kan väl inte vara mer än människa och göra något åt det. Utväxten får jag färga när jag tagit bort löshåret. Min pojkvän kommer hem inatt. Mina armband ska jag fan leta reda på, ska vända upp och ner på mitt rum så kommer dom nog fram. Mitt rum är nämligen expert på att gömma saker jag vill ha från mig. Och dedär med vädret.. Ska gå ut och ta kort, var ute och rökte nyss och det är nog 10+ i solen. Så det blir ju chill ändå!





Kommentarer
Postat av: filippa

Awesome blogg !:)

2012-02-14 @ 08:59:55
URL: http://filippaahanssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0