Morgon party hos trude ;)

Chacha bloggen :*
Meeeeow jag är sämst på att uppdatera känner jag hähä. Men ni älskar mig ändå! Men anyway sitter hemma hos trude och dunkar musik till max ;) Haha vi försov oss imorse as usual.. Menmen vi kommer bara 1 timma försent t skolan så de är lungt hihi. Sen efter skolan blir det nog stan ett tag sen vet jag inte vad som händer är ju bakis som fan så vi får se vad jag hittar på ikväll. HAHAHAHA föresten vill ni veta om gårdagen? Hah dum fråga.. -.- klart ni vill! Jag trude och linda åkte iallafall till Trollhättan och ah vi drack endel.. Och JAG spydde i bussen :$ DAMN va äckligt de va hahahaha spydde på hela mig. Jag fick nog i mig aningen för mycket eller vad tror ni? ;)
Men nu har vi bråttom för vi ska till bussen snart pusspuss!
någon är lite fuller??
<3

Kommentarer
Postat av: linn j

skitsnygga byxor!

2011-03-20 @ 15:45:21
URL: http://yourobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0