ikapikapo?

BOOOOSCHA! :D

Hej pälsklingar. Ni borde vara glada för att jag uppdaterat så mkt idag :$ höhö?!
Var i skolan idag iallafall YEY MEE?! till och med hela dagen lite + i kanten där hoho. Hade ett piss tråkigt möte också eftersom att jag har så jävla hög frånvaro.. Heh what? jag.. hög frånvaro.. de passar inte.. eller?! hihi ingen vet :D Sen efter skolan GICK  (notera gick) jag och trude ner till stan och hade skit roligt påvägen iallafall höll på att kissa på mig seriöst haha :$ Sen drog hon hem och sen var jag skit sur för en sak i ett par timmar och låg i soffan. Sen sa de bara plott så sket jag i det och blev på sjukt bra humör igen tack vare massa söta människor ihihi kärlek på er asså! <3



meow kärlek på mina byxer <3333


Kommentarer
Postat av: Moa

Skitsnygga byxor!

vad använde du för att få "hålen" så bra?

Kram

2011-03-21 @ 17:19:55
URL: http://haomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0