nattinatt?!

Ibland orkar jag fan inte med att alla ska tjata på mig och allt och alla blabla kom dit åk hit, varför gör du så? va med mig? vad ska jag göra? vad tror du? lalala... jag orkar seriöst inte med allt tjat ska bli så gött att bara lägga sig och sova nu snart. Påtal om sova så drömmer jag heelt sjuka saker.. Inatt eller ah igår natt?! drömde jag att jag och min mamma och min lillasyster (som jag inte har??) skulle till en expresso house mack och köpa shai latte till mig så satte sig expediten på en grön flakmoppe och åkte iväg in i skogen och blablabla sen vaknade jag ialla fall av att min lillebror satt och skrek på sin data så gick och drog ut hans internett sladd och la mig och somnade om sen (a) snäll jag är! :D

Men jajaja nog med småpratet, ska lägga mig och starta en film och gosa med min bebis katt och tillslut om jag har tur somna så godnatt mina underbara sötnosar.



mjaou? ;)

Kommentarer
Postat av: rasmuz18

lilla missen;)

2011-02-15 @ 19:32:12
Postat av: eliin

sötblogg!:)

hihi

2011-02-22 @ 20:17:33
URL: http://elinjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0