mirre och jag vi är goda vänner

sitter här just nu med min bästaste bästa vän mirre <3 mirre är inte som alla andra han är annurlunda. Lurvig och brun, gosig och nått damtararaalala.. men ändå min lilla körv :DD Hihihihiih visst e jag söt :$ och nej jag kan inte rimma.. de är inte min starka sida precis. men men var inte i skolan idag för jag orkade verkligen inte så sket i det och fick världens utskällning av mamma.. :( 
men så kan det gååå vettö.. föresten glömde säga att dieten jag börjat gå på är fan grymm har inte ätit något på hela dagen :D YEEEY *applåder*?? ;)
 



mirre <33333  hahahah ingen kollar i bakgrunden :$$$$$$$$$$$

Kommentarer
Postat av: Linus Svensson

Hahaha fan va söt du är :D (A)

2011-02-18 @ 12:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0