jävlar i min lilla låda hörru

förlåt mina små älsklingar för att jag inte bloggat nått på ett tag shame on me!
nu för att jag varit såååå elak ska ni få en liten överraskning ikväll (om jag kommer ihåg de) tihihih busig jag är :$ men ni kommer bli glada iallafall! :D men en sak.. ni kommentarar förjävla dåligt har jag kommit på. vad är det för stil va?? jag sitter och bloggar åt er och ni är flera hundra som läser och ändå kommentarar ni knappt? vet ni jag ska börja med om ni kommenterar mycket bloggar jag mycket och om ni kommenterar lite så bloggar jag mindre! så det är ni som avgör om jag ska blogga mycket eller lite tänk på de!




slick slick på er sålänge :*

Kommentarer
Postat av: Linus Svensson

Fan blev änna nyfiken på den där överraskningen xD :D

Ps jag är duktig på att kommentera hehe (A)

2011-02-20 @ 18:03:08
Postat av: Markus

men rawr ;*

2011-02-20 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0