jag ska gå och akta mig för att trilla i älven..

eller ska jag?? :O hah närru, nu mina godingar har jag nyss proppat i mig massa chips så nu kommer jag få gött med hull på låren RAWR.. fast egentligen inte så nice om man tänker efter bläääääk... nämen nog om det :D jag klarar mig, jag äter ju bara godsaker nästan så snart rullar jag fram, funderar på att börja med kissies diet eller va tycker ni? ;)
haha anyway ska lägga mig och lyssna på musik nu och se om jag orkar gå till bussen imorn annars får jag väll ligga hemma och tycka synd om mig själv men de gör inte mig nått! :D



två små söta bilder på mig.. njut vafan :$

Kommentarer
Postat av: dimpen

du kan vara bland dom finaste jag sett

2011-02-14 @ 00:29:43
URL: http://dimpen.blogg.se/
Postat av: haemlig

gash va vacker du är :o

2011-02-14 @ 00:59:05
Postat av: kim olovson

2011-02-17 @ 22:19:18
Postat av: korvtjosken

hahaa kul att du ser ut som en vandrande-pinne i verkligeheten. o kallas plankan (Y)

2011-02-20 @ 18:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0