bästa vän

Godmorgon, eller ah goddag är det ju nu iof.. Gick upp i morse och fixade mig för att gå till skolan men en så sa de bara klick och jag fick nått ryck och gick och la mig igen.. Somnade om till typ 9 och låg och smsade sen gick jag in i duschen och somnade där så satt där i 2 timmar säkert. Yeye sånt händer! :D
Har inte ätit än heller wiiho, 2 dagar snart utan att äta de är fan grymt. Eller... om jag ska vara helt ärlig har jag faktist ätit några godisbitar och druckit ganska mycket te, men det räknas inte som mat. Ska upp och platta håret nu iallafall och se vad som händer ikväll så vi höres ;)

+jag har inte varit i skolan på några dagar så sitter och saknar min trude... :(
kom hit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0