är du biff?

ja
synd.. för jag är vegetarian ;)

ahahah, goddagens mina små godbitar!
jag har suttit nu i en halvtimma och försökt göra ett videoinlägg men de blir fan inte bra jag bara börjar skratta eller så ringer de.. men jag lovar jag ska göra ett videoinlägg snart! men iallafall, jag sitter hemma just nu och ska dra till bussen snart missade ju den bussen jag skulle ta egentligen för att jag vägrade gå ut när det var mörkt ute för jag är sjukt mörkrädd. men jajjaja nu ska jag göra te och sen kolla på tv i några minuter sen får jag väll gå till bussen.. undrar hur fint mitt hår kommer vara när jag är framme :3 mjaou säger ja bara lockigt och tovigt.. finns det nått finare eller???




gammal och söt bild också rawr! ;)


Kommentarer
Postat av: bite me

hah idiot, ät normalt och börja träna ist, lat eller?

2011-02-22 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0