alla hjärtas.. dag?

Godmorgon! nu har jag nästan precis vaknat och det förta jag alltid gör när jag vaknat är att kolla på mobilen där det stog glad alla   dag älskar dig och sånt sött, då blir man bara så jävla glad när man vet att man har kompisar som bryr sig. Och en till sak jag har kommit på är att idag är ju precis som vilken annan dag som helst bara att det är som en påminnelse att berätta för dem du älskar hur mycket dem betyder för dig. Och att man ska tillägna dagen med dom som betyder mest för dig och det är precis vad jag ska göra! :)
men jajajajaja nu har ni sätt min gulligulliga sida och det får faktist räcka med sånt trams nu, de är inte riktigt min stil ;) eller?!?!?! hah men men, nu när jag orkar... Så ska jag gå upp och göra te och steka en macka.. Och ja precis STEKA en macka för våran berödrost har ju jag råkat göra sönder.. Så jag kom på att man kan ju steka mackor ist då, det är faktist riktigt gott om man steker dom med mycket smör.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0