Ursäkta... Men är det någon som har lite mjöl i sitt skafferi, ska nämligen baka bullar :$

Är så jävla sugen på kanel bullar. Det är gal1 jobbigt eftersom att.. JAG HAR INGA!!! Blir snart riktigt ledsen i ögat.. :'( Buhuhuhuh det är synd om mig idag och jag vaknade en havtimma innan bussen gick?!?! Tänkte först bara ligga kvar men så kom min mamma in och tjatade på mig och lalala så det slutade med att jag fick åka till skolan iallafall! Och Trude är inte här heller, OMG not again! Får lite spel på henne, men älskar min tuttis ändå :* Föresten glömde berätta igår att vi hade en föroläsning för goldwells hår grejser så fick man välja sen efteråt vad man ville ha, så jag valde en skit grymm hårsprej som kostar typ 200? och vi fick dom ju gratis så man ba WOHO typ ;)


Kommentarer
Postat av: eddie w

hahaha du e så söt du <3

2011-04-15 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0