En enkel tulipan uppå bemärkelseda'n

Grattis på min födelsedag, wiiiietoltotlolotlo  :)
Nä snart är det dags att Vaknade av att mamma försökte få mig till skolan, gick det bra? Neeeeej. HAHA skippa skolan idag, det är ju min födelsedag hallå  Så mami gjorde fruckost till mig och nu står hon och ska laga middag!! Så jävla gott ska det bli. ÄLSKAR POTATIS!!! Och så pratade jag med min lilla Daniel nyss också, så söt är han :) FAST, är riktigt sur just nu. Min lärare smsade mig nyss och sa att jag skulle till skolan imorn för att visa henne ett arbete?! Så jävla in åt helvete onödigt. Är ju liksom ledig på fredagar men neeeej. Fan asså. SADFACE!
Ska gå och fixa till mitt löshår nu, ska ju ha det bara i helgen sen sätter jag in med vaw på måndag eller tisdag. Fatta vad härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0