VICKEDIIICK !!!!! :D

DAMTARAAAA vickan tvingar mig att skriva ett inlägg tillägnat till henne för att hon ska hjälpa mig med en sak.. Känner mig såhääär utpressad nu :( fast nee eller??!

Hähäähähhäähä bara så alla vet så är vickan min idol :$
ja de är sant! nästan iallafall :* hihih men schhh!


hahahah ni vet du vad som alltid får mig på bra humör ? nä självklart inte.. men kan ju alltid berätta
jo för några år sen så skulle jag vickan och miryam cykla ner för en backe för vi skulle hem från skolan men vi hade bara 1 cykel och vi var 3 pers så... Jag satt på styret, miryam körde och vickan satt på pakethållaren och backen va liksom som ett stup nästan. Men vi åkte ner.. Och de gick skit bra hela vägen ner tills vi kom till en fotbolls plan så va de nått litet hål i vägen så ramlade jag av och dom åkte över mig och miryam flög iväg och vickan satt kvar på cyken. HAHAHAHAH!!
saknar tiderna med er..


hihiihhhh sötepöte ernst<3

 HÄR HAR NI EN LÄNK TILL HENNES BLOGG OCKSÅ KOLLA IN DEN VAFÄÄÄN   http://drmajk.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Vickedick

HAHAHAH fyfaaaan.

Åh du langade en feting länk också, hoppas jag får vänner nu ;Q

2011-03-04 @ 00:06:27
URL: http://drmajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0