Päser!

Helt slutkört om man nu kan skriva så utan att det misstolkas för mycket haha :) Gjort EN JÄVLA MASSA uppgifter som jag innan skitigt i som jag skrev om i inlägget under som ni kanske sett men är iallafall faktiskt ganska stolt över mig själv nu. Väntar också på att mami och Andreas ska komma hem så jag kan få pengar och mer cigg. Väntar också på att det ska bli kväll så jag kan sova sedan åka till skolan sedan åka till Tanum och vara med min älskling <3 Skall ju iof åka buss i 1 och en halv timma så det ser jag inte fram emot. Men ska nog önska mig en enhörning, mange bjuder ju!




Kommentarer
Postat av: eedi

pff tabby, du är ju dig lik :0 ja menar jennifer*

2012-01-10 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0